Regulamin
I. Informacje ogólne
- Właścicielem sklepu internetowego (dalej „Sklep”) jest firma Odwrócona Perspektywa Szymon Dębowski, adres: 43-346 Bielsko-Biała ul.Piechurów 82
- Sklep prowadzi Sprzedaż wysyłkową Artykułów przemysłowych i akcesoriów za pośrednictwem sieci Internet.
II. Dane kontaktowe
Odwrócona Perspektywa Szymon Dębowski
Ul. Piechurów 82
43-300 Bielsko-Biała
NIP:5472034026
REGON:368313521
E-mail:info@orient.shop.pl
III. Składanie i realizacja zamówień
- Zamówienie w Sklepie może złożyć osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (dalej „Zamawiający”).
- Zamówienia na produkty można składać w Sklepie za pośrednictwem strony
- Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Orient.shop.pl jest prawnie wiążącą umową Sprzedaży pomiędzy Odwrócona Perspektywa Szymon Dębowski a Zamawiającym.
- Zamówienia przyjmowane są do realizacji w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku), w godzinach 8-16.
- Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone drogą elektroniczną. W przypadku przedpłaty (przelew bankowy ) zamówienie zostaje przyjęte do realizacji po potwierdzeniu zrealizowania płatności.
- Zamawiający wskazuje na:
- Zamawiany towar
- Adres, na jaki ma być dostarczony zakupiony towar
- Sposób dostawy
- Sposób płatności
- Zamówione towary zostaną dostarczone do Zamawiającego maksymalnie w przeciągu 5 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
- Koszt dostawy pokrywa Zamawiający. Koszt dostawy zależy od wybranego przez Zamawiającego sposobu dostawy i płatności i jest zawsze wyświetlany podczas składania zamówienia. Aktualne koszty dostawy znajdziesz tu
- Ceny w Sklepie wyrażone są w złotych i zawierają podatek VAT.
- Obowiązują ceny z chwili złożenia zamówienia uwidocznione przy zdjęciu lub opisie zamawianego produktu.
- Koszt wysyłki podany w sklepie dotyczy przesyłek krajowych, cena wysyłki zagranicznej ustalana jest indywidualnie
- Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- W przypadku chwilowego braku towaru na magazynie bądź wyczerpania zapasu danego produktu, Zamawiający jest informowany o tym przez Biuro Obsługi Klienta drogą telefoniczną lub elektroniczną w celu zasygnalizowania problemu i zaproponowania alternatywnego produktu lub anulowania zamówienia.
- Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia ze względu na brak danego artykułu, zamówienie może zostać anulowane w całości bądź jedynie w pozycji, która prowadzi do wydłużenia czasu dostawy.
- Zamówienia nie opłacone przez 10 dni od zakupu, zostają automatycznie anulowane.
- W celu potwierdzenia złożonego zamówienia Biuro Obsługi Klienta może skontaktować się z Zamawiającym na podany przez Zamawiającego numer telefonu w przypadku wątpliwości i ewentualnych braków w asortymencie.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie lub niedokładnie podanego przez Zamawiającego adresu dostawy.
- Do każdej wysyłki dołączony jest dowód zakupu: paragon fiskalny lub faktura VAT(znajduje sie pod listem przewozowym na zewnątrz paczki).
IV. Formy płatności
- Dokonując zakupu w Sklepie Zamawiający ma możliwość skorzystania z następujących form płatności:
- ZA POBRANIEM – Zamawiający reguluje płatność za towar i dostawę u kuriera;
- PRZELEW BANKOWY – na rachunek:
Odwrócona Perspektywa Szymon Dębowski
rachunek 16 1050 1070 1000 0091 2206 2087
- Wszelkie płatności następują poprzez zapłatę sumy nominalnej wyrażonej w złotych polskich. W przypadku, gdy płatność za zamówienie została wykonana z rachunku bankowego prowadzonego w walucie obcej zwrot należności zostanie zrealizowany na wskazany rachunek bankowy w polskich złotych.
- Zamówienia opłacane za pośrednictwem serwisu Tpay lub drogą tradycyjnego przelewu zostaną anulowane po 10 dniach w przypadku nieodnotowania płatności na koncie Sklepu. Termin 10 dni liczony jest od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
V. Zwroty i reklamacje
- Zamawiający może zgłosić reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową drogą elektroniczną do Biura Obsługi Klienta.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego towaru w Sklepie (kopia paragonu, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.). Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacyjnego.
-
Reklamowany towar należy odesłać na adres:
Bielsko-Biała, ul. Piechurów 82, z dopiskiem „Reklamacja”.Alternatywnie można skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego na naszej stronie i zwrócić towar, np. za pośrednictwem paczkomatu.
- Sklep w ciągu 7 (siedmiu) dni ustosunkuje się do reklamacji Zamawiającego i powiadomi go drogą elektroniczną o sposobie jej rozstrzygnięcia.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Zamawiającego – Sklep naprawi lub wymieni Zamawiającemu reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Zamawiającego.
- Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie lub poprzez formularz zwrotu online w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania produktu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Zamawiający zwraca otrzymany towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 (dni) dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Zwracany produkt powinien być odesłany wraz z kopią dowodu zakupu na adres: Bielsko-Biała ul.Piechurów 82 43-346 z dopiskiem „zwrot”.
- Kupujący odsyła towar na własny koszt. Istnieje możliwość wygenerowania etykiety do paczkomatu w cenie 10 zł (dla paczek do 10 kg), pod warunkiem, że zwrot zostanie zgłoszony za pomocą formularza zwrotu online.
- Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu
- Uprawnienia wynikające z tytułu niezgodności towaru z umową nie wyłączają możliwości dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
VI. Nieodebrane przesyłki
-
Klient ponosi odpowiedzialność za odbiór przesyłki pod wskazanym przez siebie adresem oraz w określonym czasie:
InPost: do 48 godzin,
Pocztex: do 7 dni.
Szczegóły dotyczące odbioru są przekazywane w momencie składania zamówienia. - Paczki w punktach odbioru, które nie zostaną odebrane w czasie określonym przez przewoźnika, zostaną nam zwrócone. Jeśli wybrałeś dostawę do domu i nie zastosowałeś się do instrukcji odbioru, na przykład nie było Cię w domu, aby odebrać przesyłkę lub odmówiłeś przyjęcia paczki, paczka zostanie nam zwrócona.
- W takich przypadkach zgodnie z obowiązującym prawem w Polsce zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłaty administracyjnej równej poniesionym przez nas kosztom manipulacyjnym i wysyłki(zazwyczaj jest to około 10-15zł za zwrot paczki do nadawcy).
VII. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Zamawiającego jest Odwrócona Perspektywa Szymon Dębowski
- Dane osobowe podane przez Zamawiającego na stornie Orient.shop.pl są przetwarzane w celach realizacji umowy sprzedaży oraz za odrębną zgodą mogą być przetwarzane w celach marketingowo-promocyjnych, zgodne z warunkami określonymi w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 101 z 2002r. poz. 926, z późn.zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)
- Zamawiający może otrzymywać drogą elektroniczną materiały o charakterze marketingowym jeśli wyrazi na to zgodę.
- Zamawiający może anulować zgodę na otrzymywanie materiałów za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.
- Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny aczkolwiek niezbędny dla realizacji zawartej umowy sprzedaży.
- Zamawiający ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i adresowych oraz ich poprawiania.
VIII. Wymagania techniczne i zastrzeżenia
- Strona internetowa www.Orient.shop.pl, za pośrednictwem której Sklep prowadzi sprzedaż, działa w technologii flash/html.
- Do przeglądania i korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie dostępu do sieci Internet. Przeglądanie i korzystanie ze Sklepu wymaga przeglądarki internetowej w wersji np. IE 8, 9 i 10, Firefox 21.0 oraz 22.0,Safari 6, Opera 12, 12.1 i 15.0, Chrome 26 oraz 27.
- Korzystanie ze Sklepu wymaga takiej konfiguracji przeglądarki internetowej, która umożliwia przyjmowanie i wykorzystywanie plików cookies.
- Sklep zakazuje publikowania na portalu Sklepu treści o charakterze bezprawnym, w tym treści wulgarnych oraz treści naruszających dobra osobiste Sklepu, kontrahentów lub osób trzecich.
IX. Zmiany Regulaminu
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu ze względu na:
- zmiany wynikające z przepisów prawa lub praktyki stosowania prawa;
- zmiany w sposobach dokonywania płatności;
- zmiany w sposobach realizacji dostaw towarów;
- Korzystający ze Sklepu zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie www.navia.sklep.pl i Orient.shop.pl
- Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 1 miesiąca od ich opublikowania w sposób opisany w pkt 2 powyżej.
- Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu (tj. według postanowień Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia).